Microsoft Dynamics365 CRM

Skab struktur på dine kundedata, så du kan:
Optimere salget, automatisere marketing, forbedre kundeservicen!

læs om ProSport365 / ProEvent365

Om Dynamics365 CRM

Vi skaber struktur på dine kundedata, så du kan styrke dit salg.

CRM er ikke blot et IT system - det er en strategi. Med over 50 CRM certificeringer kender vi udfordringerne og guider dig sikkert gennem processen, når du skal vælge og implementere CRM i din organisation.

Vi giver dig overblik over dine salgs- marketing- og serviceprocesser

Uden det rette værktøj mister mange virksomheder overblik over kundedata. Vi er Dynamics365 CRM partner og hjælper med at skabe overblik over dine kundedata og optimerer dermed dine salgs-, marketing- og serviceprocesser.

Vi er DIN foretrukne Dynamics365 CRM partner

Vores CRM konsulenter har mange års erfaring inden for rådgivning, salg, implementering, support og uddannelse i Dynamics365 CRM og bliver hermed en god sparringspartner for din virksomhed.

Vi møder dig i øjenhøjde, lytter og tager altid udgangspunkt i dine udfordringer.

Det er din garanti for en succesfuld CRM implementering, der skaber værdi for din forretning, dine medarbejdere og dine kunder.





 

Hvorfor Dynamics365 CRM og Nordic Computer som partner?

 

Fælles vidensbase for hele virksomheden

Skaber struktur på dine kundedata

Giver overblik over pipeline og budgetter

Målretter marketing og service og skaber kundeloyalitet

Kan tilgås via PC, tablet, mobil etc.

Let at integrere til eksisterende systemer (Navision, E-conomics m.v.)

Vi har mere end 50 Microsoft Dynamics CRM certificeringer

Vi uddanner dine medarbejdere i brugen af CRM

Vi tilbyder en CRM serviceaftale

ProSport365 CRM

ProSport365 er en branchespecifik CRM løsning til professionelle sportsklubber. Den er udviklet på Microsoft Dynamics365 platformen og hjælper med at skabe struktur og kontrol over værdikæden og optimere pipeline-styring, sponsorhåndtering, kapacitetstyring af produkter, overblik over sponsorater, event management, kampafvikling etc.

Læs mere om ProSport365 CRM
agf3.jpg
NC_forside_proevent.png

ProEvent365 CRM

ProEvent365 CRM er en branchespecifik CRM løsning til event-virksomheder, som hjælper med at håndtere de “pains” hos fx museer omkring styring af værdikæden som bl.a. medlemshåndtering, kapacitetsstyring af produkter, event management etc. ProEvent365 kan nemt integreres med både webshop og ERP system, således fakturering og finansiel styring bibeholdes der.

Læs mere om ProEvent365 CRM

Optimer salget

sales

Optimer salget med Dynamics365

Med Dynamics365 får du et værdifuldt værktøj, der hjælper med at skabe struktur på din virksomheds data omkring kunder, partnere, leverandører og meget, meget mere.

Det skaber overblik over kunder, leads og salgsmuligheder og giver dine medarbejdere mulighed for hurtigt og enkelt at dele essentiel information om kunder, hvor man let kan spore e-mails og aktiviteter direkte i Dynamics365 eller i Outlook.

Du vil derfor føle, at du har et system, som er 100% tilpasset til dig og dine behov, som løbende understøtter og udvikler dine daglige arbejdsprocesser - både nu og i fremtiden. Og bruges Dynamics365 rigtigt, vil det skabe struktur på dine arbejdsrutiner og kunder, som kommer ind i en salgsproces, hvor salgsmulighederne og den tid, du bruger, udnyttes optimalt.

Skab en rød tråd gennem salgsprocessen

Dynamics365 giver den salgsansvarlige overblik og mulighed for at få indblik i det enkelte kunde- eller emneforhold så vel som sine sælgeres pineline. Den information er bl.a. værdifuld i forbindelse med opfølgning over for sælgernes aktiviteter, idet man nu har mulighed for at forberede sig bedre til salgsmøder.

Med Dynamics365 kan du ligeledes lave en komplet pipeline for hele salgsteamet. Så har man løbende et præcist overblik over det antal ordrer, som man forventer at lukke inden for den nærmeste fremtid og dermed holde det op imod budgettet. Dette kan også gøres på tværs af geografiske områder, produktgrupper, kunder og sælgere. Det gør det muligt for virksomheden at optimere salgsforecasting og at vurdere, på hvilke områder salgsindsatsen skal øges for at styrke salget.

Dynamics365 og Bisnode integration

Med Bisnode add-on til Dynamics365 får du komplet adgang til deres database, hvor du kan hente værdifuld information om alle virksomheder i Danmark direkte ind i din CRM løsning. På den måde får du yderligere funktionalitet til basisfunktionerne i Dynamics365.

Det kan du læse meget mere om ved at klikke her.

Effektiv marketing

marketing

Et værdifuldt værktøj

Med Dynamics365 får marketingafdelingen et værdifuldt værktøj, der gør det enkelt og overskueligt at målrette marketingkampagner, eksekvere dem og efterfølgende måle effekten af dem i form af fx leadgenerering og responsrater.

Marketingfunktionen i Dynamics365 kan også opsættes med dashbords, som er 100% tilpasset til medarbejdernes behov og arbejdsrutiner. Dashboards skaber struktur og overblik over marketingkampagnerne, og de effekter og resultater de har skabt. Derudover gør enkel integration med Outlook medarbejdernes arbejdsdag og rutiner mere effektive, da mails, opgaver, aftaler og kundeinformation håndteres direkte herfra.

Automatiseret marketing med ClickDimensions

ClickDimensions er et marketing add-on til Dynamics365. Det er simpelt at installere og lægger sig som en fuldstændig integreret del af din CRM løsning. ClickDimensions giver den marketingansvarlige helt unikke muligheder for bl.a. at oprette mailskabeloner, sende mailkampagner og overvåge kundernes adfærd.

Alt dette håndteres fra kun ét system - Dynamics365. Det giver medarbejderne mulighed for at automatisere deres marketingprocesser, da de ikke længere behøver at arbejde i forskellige systemer.

Du kan læse meget mere om ClickDimensions ved at klikke her.

 

Bedre kundeservice

service

Gør det nemmere at yde verdensklasse service

Hvis din virksomhed har kundeservicemedarbejdere eller serviceteknikere, vil de med Dynamics365 have langt nemmere ved at imødekomme kundernes servicebehov. Systemet giver medarbejderne bedre indblik i kundernes sager og forretning, og på den baggrund bliver det nemmere og enklere at træffe de rigtige beslutninger og have kontrol over serviceomkostningerne.

De ressourcer, som du normalt bruger i forbindelse med servicesager, reduceres da der nu er en klar retning igennem dine serviceprocesser. Servicemedarbejderne har nemmere ved at planlægge, oprette og spore servicesager.

Skab en rød tråd gennem dine servicesager

Al kundehistorik på tværs af organisationen er nu tilgængelig lige ved hånden. Medarbejderne har dermed altid kendskab til status hos kunden og kan hele tiden være på forkant med udviklingen.

Det bliver generelt nemmere at få automatiseret sine kundeserviceprocesser i kraft af integrationen med Outlook, da alt information som kontaktpersoner, servicesager, mails håndteres herfra, og derfor bliver responstiden til kunderne langt kortere, og man undgår ventetid. Det samme gælder, hvis du har serviceteknikere, der hele tiden er på farten. Her kan de, via mobile enheder, altid holde sig opdateret, før de påbegynder en servicesag hos kunden.

Case: Sol og Strand

Sol og Strand blev grundlagt i 1975 som en mindre udlejningsvirksomhed. Udlejningen foregår blandt 5.000 forskellige privatejede sommerhuse, beliggende i Danmark. Sol og Strand ønsker at være Danmarks bedste formidler af, ikke blot sommerhuse, men ferieoplevelser. Virksomheden har i de seneste år oplevet stor vækst, men trods denne fremgang stod man stadigvæk overfor en udfordring.

Der manglede et værktøj til at informere kunderne omkring feriemuligheder, og Samtidig savnede man struktur over en stor mængde data. Adskillige regneark blev brugt til at håndtere flere tusinde kontaktpersoner. Derudover havde Sol og Strand problemer med at føre målrettede kampagner. Her havde man brug for at kunne føre kampagner henvendt mod netop deres målgruppe.


Endelig manglede man et værktøj, der kunne effektivisere og optimere salgsafdelingens arbejdsprocesser.

Henrik_Sol_og_Strand.png Henrik D. Jensen, Marketingchef

“Med marketinglisterne i Microsoft Dynamics CRM har vi fået bedre kendskab til vores typer af kunder. Vi er nu i stand til at segmentere meget bedre end før, så vi rammer vores rigtige målgruppe.

Vi valgte Nordic Computer til at løfte opgaven, da de havde sat sig grundigt ind i vores forretning og kom med den helt rigtige løsning til os.”

Man besluttede at implementere CRM, og valget faldt på Microsoft Dynamics CRM, leveret af Nordic Computer. Med indførelsen af CRM er det nu muligt for Sol og Strand at besidde overblik og struktur med hensyn til deres kundedata. Nu skal man ikke forsøge at holde styr på alle forskellige regneark, da alle data nu er samlet i ét samlet system. Pådenne måde foregår der en standardiseret måde, hvorpå kundedata håndteres.


Ved hjælp af marketinglister i CRM systemet, er det nu muligt at segmentere deres målgruppe. Herved kan de altså målrette deres kampagner, så det er muligt at ramme de rigtige personer, mere præcist. Dette er værdifuldt, da de har mulighed for både at fastholde og finde nye kunder. De mange sælgere har nu reduceret deres administrative opgaver, hvilket også har resulteret i mere tid til at sælge.

Case: Seritronic

Seritronic er en nyrere og topmoderne virksomhed, som blev etableret i år 2000. Med fokus på innovativt samarbejde og udvikling med kunden, fremstiller Seritronic betjeningspaneler, folier, acrylfronte, plastskilte og mekatronikløsninger. Herved, er serigrafi kombineret med elektronik fundamentet i virksomhedens højteknologiske
produktion, hvis formål er at løse kundens opgave fra start til slut.

Siden år 2000 har Seritronic har oplevet vækst, både mht. kunder, men også medarbejdere. Denne succes og positive fremgang har dog også skabt nogle udfordringer for virksomheden, som bl.a. håndteringen af mængden af kundedata. Der eksisterede ingen klare processer eller retningslinjer for, hvordan disse store mængder kundedata skulle håndteres.

Nogle medarbejdere registrerede kunderne i regneark, mens andre oprettede kunderne i Outlook kontakter. Med denne kundehåndtering, var der stor risiko for, at værdifulde data ville gå tabt, hvis en medarbejder skiftede job, fratrådte etc.

Birgitte_Seritronic.png Birgitte Helenius, Økonomidirektør

"Vi var på udkig efter en CRM løsning, som kunne hjælpe os med at skabe mere struktur på vores kundedata og dermed optimere vores arbejdsprocesser væsentligt. Valget faldt på Microsoft Dynamics365 fra Nordic Computer, da de formåede at lytte til os og se udfordringen med vores øjne.

Desuden kunne de byde ind med en totalløsning: Sparring, implementeringshjælp og efterfølgende support og uddannelse af vores medarbejdere."

Grundet ovennævnte udfordring, valgte Seritronic at indføre CRM i deres daglige retningslinjer. Valget faldt på Microsoft Dynamics365 og Nordic Computer som partner, som har derfor assisteret med rådgivning, implementeringshjælp, efterfølgende support, samt uddannelse af medarbejdere i brugen af deres nye CRM system. Det sikrer, at brugen af Microsoft Dynamics365 forankres hos Seritronics medarbejdere.

Derudover er der lavet en integration mellem Microsoft Dynamics365 og ERP systemet C5, så man derved let og enkelt kan importere data mellem de to systemer. Med indførelsen af CRM i Seritronics arbejdsprocesser, har vi hjulpet dem med at skabe struktur og overblik over deres kundedata, og optimeret deres arbejdsprocesser så alle medarbejder kan følge klare retningslinjer i deres daglige arbejde.

Partnere

Nogle af vores kunder

Download materiale

Her kan du downloade PDF af cases individuelt: Sol og Strand casen / Seritronic casen eller hente dem samlet ved at klikke på knappen.

download zip-fil

Har du spørgsmål, eller vil du bare gerne have noget mere at vide? Så kontakt os i formularen herunder

Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev her