Seritronic

Seritronic er en nyrere og topmoderne virksomhed, som blev etableret i år 2000. Med fokus på innovativt samarbejde og udvikling med kunden, fremstiller Seritronic betjeningspaneler, folier, acrylfronte, plastskilte og mekatronikløsninger. Herved, er serigrafi kombineret med elektronik fundamentet i virksomhedens højteknologiske
produktion, hvis formål er at løse kundens opgave fra start til slut.

Siden år 2000 har Seritronic har oplevet vækst, både mht. kunder, men også medarbejdere. Denne succes og positive fremgang har dog også skabt nogle udfordringer for virksomheden, som bl.a. håndteringen af mængden af kundedata. Der eksisterede ingen klare processer eller retningslinjer for, hvordan disse store mængder kundedata skulle håndteres.

Nogle medarbejdere registrerede kunderne i regneark, mens andre oprettede kunderne i Outlook kontakter. Med denne kundehåndtering, var der stor risiko for, at værdifulde data ville gå tabt, hvis en medarbejder skiftede job, fratrådte etc.

Birgitte_Seritronic.png Birgitte Helenius, Økonomidirektør

"Vi var på udkig efter en CRM løsning, som kunne hjælpe os med at skabe mere struktur på vores kundedata og dermed optimere vores arbejdsprocesser væsentligt. Valget faldt på Microsoft Dynamics365 fra Nordic Computer, da de formåede at lytte til os og se udfordringen med vores øjne.

Desuden kunne de byde ind med en totalløsning: Sparring, implementeringshjælp og efterfølgende support og uddannelse af vores medarbejdere."

Grundet ovennævnte udfordring, valgte Seritronic at indføre CRM i deres daglige retningslinjer. Valget faldt på Microsoft Dynamics365 og Nordic Computer som partner, som har derfor assisteret med rådgivning, implementeringshjælp, efterfølgende support, samt uddannelse af medarbejdere i brugen af deres nye CRM system. Det sikrer, at brugen af Microsoft Dynamics365 forankres hos Seritronics medarbejdere.

Derudover er der lavet en integration mellem Microsoft Dynamics365 og ERP systemet C5, så man derved let og enkelt kan importere data mellem de to systemer. Med indførelsen af CRM i Seritronics arbejdsprocesser, har vi hjulpet dem med at skabe struktur og overblik over deres kundedata, og optimeret deres arbejdsprocesser så alle medarbejder kan følge klare retningslinjer i deres daglige arbejde.